Чому дратує реклама? - MCA Group
Чому дратує реклама?
13 Серпня, 2020
Чому дратує реклама? - MCA Group
Чому дратує реклама?
13 Серпня, 2020

5 складових успіху зовнішньої реклами


Мешканці сучасних міст вже давно звикли до різноманітних постерів і вивісок на будинках, білбордах вздовж автомобільних доріг, банерів над пішохідними вулицями. Ми по-різному ставимося до зовнішньої реклами, та не можемо заперечувати той факт, що дізнаємось багато інформації про нові бренди, продукти або послуги саме з цього джерела. Від чого залежить успіх рекламного блоку? На які моменти слід звернути особливу увагу, плануючи розміщення реклами на фасаді в місті Київ?

Місце розміщення має значення!

Безперечно, зовнішня реклама – це важливий інструмент успішного бізнесу. Її використовують як органічну складову широкомасштабних рекламних компаній, а також як самостійний спосіб просування продукту чи послуги. Основна задача виконавця при створенні зовнішньої реклами – охопити максимальну аудиторію зацікавлених споживачів. Місце розташування інформації безпосередньо впливає на ефективність рекламної компанії. Що говорять експерти галузі? Де ж найбільш вигідне розміщення зовнішньої реклами в м. Київ?

Багаторічний досвід показує, що кращий вибір для розміщення вашого рекламного оголошення, – це місця зі великим потоком людей. Це можуть бути зупинки громадського транспорту, входи й виходи із метро. Буде дуже добре, якщо потенційні споживачі не проходитимуть повз вашу рекламу у швидкому темпі, а матимуть змогу зупинитись поряд або, не поспішаючи, пройтись поблизу.

Хіба ми не звертаємо увагу на рекламу на зупинках громадського транспорту або відпочиваючи в парку? Саме там маємо час, щоб затримати погляд на цікавому щиті чи вивісці. Розміщуючи зовнішню рекламу на вулицях міста, фасадах чи дахах будинків, важливо звертати увагу на соціально-демографічні параметри бренду або послуги, що просувається. І не переймайтеся, якщо ви отримали дозвіл на розміщення реклами (Київ) на опорі вздовж швидкісної автомобільної дороги! Креативна і лаконічна подана інформація знайде свого споживача!

Магія світла

Зовнішня реклама широко використовується гравцями бізнес-ринку. Щоб задовольнити потреби замовника, рекламодавці довго узгоджують макет реклами, додають креатив і ретельно працюють над змістовним «гаслом».

Закони природи не підвладні людині. Тому на зміну ночі приходить день і так по колу. Хочете, щоб реклама працювала на вас не лише у світлу пору доби? Бажаєте привернути більшу увагу споживачів? Додамо світла! Освітлення рекламних модулів сьогодні розглядається як невіддільна (частина/ознака) частина реклами. Ми не перебільшуємо цінність цього компоненту. Освітлення виконує не тільки утилітарну, а й декоративну функцію. Сучасний ринок пропонує широкий вибір світлотехнічного обладнання, що перетворять вашу вивіску на магічно привабливий для споживачів об’єкт.

І ось приклад. Коли ми говоримо про Лас-Вегас, в нашій голові відтворюється яскрава картина, де казино сяють вогнями реклами. Неонові рекламні модулі стали візитівкою цього міста. Вдале освітлення займає другу сходинку в рейтингу складових вдалої реклами.

Говоримо голосно!

В ті часи, коли реклама тільки з’явилася в суспільстві, вона не мала писемної форми. Люди голосно викрикували інформацію, щоб привернути увагу до неї. Сьогодні зовнішня реклама має іншу форму, але її також можна подати «голосно». Про що йде мова? При інших рівних умовах великий предмет відразу впадає в очі, реклама – не виняток. Звісно, розмір рекламного модуля впливає на його успіх. Великий об’єкт привертає увагу широкої аудиторії, тим самим виконуючи свою головну задачу. Більше читачів, більше потенційних клієнтів. Це саме та ситуація, коли розмір дійсно має значення!

Стислість – сестра таланту: про вдалий дизайн

Виготовлення і дизайн зовнішньої реклами починається перш за все з розробки єдиної ефективної концепції. Успішний рекламний продукт має відповідати декільком критеріям:

  • Мінімум дрібних деталей. Споживачі мають лише кілька секунд, щоб затримати погляд на рекламі й «поглинути» переглянуту інформацію.
  • Чіткий, простий для сприйняття шрифт і зображення. Людина має легко прочитати оголошення, знаходячись на достатньо великій відстані. Звісно, помилки не пробачаються, тож орфографія – досить важливий пункт.
  • Насичені кольори. Кольорова гамма реклами має відрізнятись від монотонних пейзажів міста, крім того, має бути вибрана з врахуванням фірмових кольорів компанії. Не забуваємо, що кожний колір має своє посилання.

Досвідчені рекламні агенції знають всі «фішки» вдалого рекламного контенту. Вдало підібраний дизайн – це ще одна запорука успіху реклами.

Креатив: чи потрібно «винаходити велосипед»?

Сьогодні спеціалісти виділяють велику кількість правил і теорій вдалої реклами. Знаючи прості напади, можна створити достатньо якісний продукт. Головне завдання зовнішньої реклами – «зачепити» увагу перехожих. Тож як виділитись на фоні безлічі рекламних вивісок? На допомогу приходить креатив! Оригінальність дуже цінують споживачі й рекламодавці. Експерти зазначають, що людина в середньому три секунди затримує погляд на зовнішній рекламі. Це зовсім небагато часу, щоб стати «яскравою зорею» серед рекламних об’єктів.

Вдалий креативний підхід залишить потрібний інформаційне посилання в пам’яті потенціального споживача. Щоб зовнішня реклама працювала ефективно, однієї теорії недостатньо. Важливо знайти гарного виконавця, котрий створить продукт з урахуванням всіх потреб замовника, включаючи дозвіл на отримання зовнішньої реклами в місті Київ!