Вивіску... прибрали! Що робити? - MCA Group
Вивіску… прибрали! Як повернути вивіску? Дозвіл на вивіску.
20 Травня, 2020
Реклама в законі, або навіщо вивісці потрібен паспорт? - MCA Group
Реклама в Законі, або навіщо вивісці потрібен паспорт?
4 Червня, 2020

Як швидко узгодити
дозвіл на літній
майданчик або МАФ?


З настанням тепла стають актуальними затишні літні майданчики, а на вулицях та площах «виростають» різні види МАФ: павільйони, кіоски, декоративні фонтани, вуличні меблі тощо. Далеко не всі з них – законні, тому щорічно в Києві та інших містах України демонтують сотні споруд. Про які важливі моменти треба знати, щоб до вашої МАФ не було жодних претензій з боку влади? Як отримати дозвіл на літній майданчик та чи можна зробити це швидко?

За буквою закону: про що треба знати

Незнання закону не звільняє від відповідальності – це відомо кожному, однак не всі вірять у силу цих слів. Та дарма. Можна витратити купу грошей, часу та нервів на втілення своєї архітектурної бізнес-ідеї, при цьому знехтувати, на перший погляд, незначними нюансами – і в результаті отримати «букет» проблем від Департаменту міського благоустрою та інших органів влади. Саме так сталося у червні 2019 року, коли через незаконний спосіб розміщення лише у Києві було демонтовано більше ста літніх майданчиків.

Отже, якщо ви вирішили займатися оформленням документації на МАФ або літній майданчик самостійно, уважно прочитайте закони, що регламентують їх створення та встановлення. Ось кілька вагомих пунктів, про які слід знати:

  • Якщо у вас ресторан, кафе, бар – літній майданчик відкривати можна. Для власників їдалень та кафетеріїв це табу.
  • Відстань від майданчика до проїжджої частини має складати не менше 5 м, до перехрестя – 20 та більше м, до залізничних переїздів – щонайменше 100 м. Не сумнівайтеся: при необхідності ці метри обов’язково звірять!
  • Грилі, майдани, сцени, звуковідтворювальна апаратура, жива музика на території відкритих майданчиків для харчування заборонені.
  • Урни для сміття, штучне освітлення мають бути встановлені згідно з чинними вимогами.

Пам’ятайте: будь-яка пересувна споруда або літній майданчик повинні встановлюватися відповідно до протипожежних і санітарних норм, а також підтримувати та покращувати естетичний вигляд міських об’єктів. При цьому не має бути жодних втрачань у їхню конструкцію. Якщо таке стається, МАФ демонтується, а його власнику доведеться оплатити всі збитки для відновлення порушеного благоустрою.

Дозвіл на МАФ або літній майданчик – крок за кроком

Для підприємців, які на «ти» з бюрократією, уважно слідкують за усіма змінами в законах та знають про важливість усіх нюансів, отримання дозволу на розміщення МАФ чи літнього майданчику навряд чи буде проблемою. За однієї умови – якщо є час на збір документів, їхнє грамотне оформлення та поїздки до різних інстанцій.

Як виглядає орієнтовний план дій для підприємця?

  • Ознайомлення з Положенням про порядок розміщення тимчасових споруд в м. Києві (Рішення Київської міської ради N 462/1518 від 21 травня 2009 року).
  • Узгодження дій з Головним управлінням містобудування та архітектури, який зробить висновок про можливість розміщення споруди. Для цього треба підготувати пакет документів, куди входять письмова заява за спеціальною формою, панорамна фотофіксація (на електронному носії) земельної ділянки та навколишнього середовища, паспорт прив’язки, копія документу на підтвердження права власності чи користування ділянкою.
  • Одержання Висновку – не пізніше, ніж за 25 робочих днів після подання документів. У цей же термін можна укласти договір особистого сервітуту, якщо земля знаходиться у комунальній власності.
  • Оформлення дозволу. Разом із документами, наданими Головним управлінням містобудування та архітектури, треба підтвердити сплату пайового внеску. Порядок сплати та сума регламентується договором, виданим Головним управління економіки та інвестицій.
  • Далі – «спілкування» з Головним управлінням контролю за благоустроєм у м. Києві. Разом із вище зазначеними документами подаються письмове звернення та заявка. Після розглядання пакета документів (5 робочих днів) підприємець отримає лист погодження

Оформлення дозволу швидко та без нервів: чи можливо це?

Що робити, коли часу для підготовки документів та контролю кожного етапу не вистачає часу або немає бажання? Хочете бути впевненими у грамотному оформленні кожного офіційного паперу? Оптимальний вихід – співпраця з досвідченими спеціалістами, які візьмуть на себе всі «паперові» турботи і максимально скоротять термін оформлення дозволу.

Ваші своєчасно підготовлені документи – наша професійна злагоджена робота!