З настанням тепла стають актуальними затишні літні майданчики, а на вулицях та площах «виростають» різні види МАФ: павільйони, кіоски, декоративні фонтани, вуличні меблі тощо. Далеко не всі з них – законні, тому щорічно в Києві та інших містах України демонтують сотні споруд. Про які важливі моменти треба знати, щоб до вашої МАФ не було жодних претензій з боку влади? Як отримати дозвіл на літній майданчик та чи можна зробити це швидко?
Незнання закону не звільняє від відповідальності – це відомо кожному, однак не всі вірять у силу цих слів. Та дарма. Можна витратити купу грошей, часу та нервів на втілення своєї архітектурної бізнес-ідеї, при цьому знехтувати, на перший погляд, незначними нюансами – і в результаті отримати «букет» проблем від Департаменту міського благоустрою та інших органів влади. Саме так сталося у червні 2019 року, коли через незаконний спосіб розміщення лише у Києві було демонтовано більше ста літніх майданчиків.
Отже, якщо ви вирішили займатися оформленням документації на МАФ або літній майданчик самостійно, уважно прочитайте закони, що регламентують їх створення та встановлення. Ось кілька вагомих пунктів, про які слід знати:
Пам’ятайте: будь-яка пересувна споруда або літній майданчик повинні встановлюватися відповідно до протипожежних і санітарних норм, а також підтримувати та покращувати естетичний вигляд міських об’єктів. При цьому не має бути жодних втрачань у їхню конструкцію. Якщо таке стається, МАФ демонтується, а його власнику доведеться оплатити всі збитки для відновлення порушеного благоустрою.
Для підприємців, які на «ти» з бюрократією, уважно слідкують за усіма змінами в законах та знають про важливість усіх нюансів, отримання дозволу на розміщення МАФ чи літнього майданчику навряд чи буде проблемою. За однієї умови – якщо є час на збір документів, їхнє грамотне оформлення та поїздки до різних інстанцій.
Як виглядає орієнтовний план дій для підприємця?
Що робити, коли часу для підготовки документів та контролю кожного етапу не вистачає часу або немає бажання? Хочете бути впевненими у грамотному оформленні кожного офіційного паперу? Оптимальний вихід – співпраця з досвідченими спеціалістами, які візьмуть на себе всі «паперові» турботи і максимально скоротять термін оформлення дозволу.
Ваші своєчасно підготовлені документи – наша професійна злагоджена робота!