Реклама здатна творити дива – це факт. Звичайно ж, мова йде про якісні проєкти, створені професіоналами та, що дуже важливо, на законних підставах. Отримання дозволу на зовнішню рекламу передбачає «спілкування» з різними інстанціями. Як це відбувається і до чого слід бути готовими?
Перше питання, від якого залежатимуть подальші дії, – у тому, чи потрібен взагалі дозвіл.
Для тих, хто має справу з цим уперше, розібратися в нюансах нелегко. Хоча й досвідчені підприємці нерідко губляться в лабіринтах вимог, які регулярно поповнюються новими пунктами.
Якщо не дотримуватися або ігнорувати правила, рано чи пізно доведеться мати справу із Законом: при наявності грубих порушень, в першу чергу, без дозволу, зовнішню рекламу буде демонтовано. Отже, не варто сподіватися на «а раптом» – краще узаконити конструкцію і спати спокійно.
Усі норми та порядок отримання дозволу на монтаж рекламної конструкції прописано в нормативно-правових актах, серед яких – Закон України «Про рекламу» та Постанова Кабінету міністрів України «Про затвердження типових правил розміщення зовнішньої реклами».
Зверніть увагу на те, що для Києва актуальний важливий документ на підставі рішення Київської міської ради «Про затвердження Правил розміщення рекламних засобів у місті Києві» (№ 223/2445 від 20 квітня 2017 року). Особливо уважно прочитайте закріплену в додатках інформацію, яка стосується зонування розміщення рекламних засобів та їх класифікації.
А тепер власне про те, які виконавчі органи беруть участь в процесі узгодження зовнішньої реклами. В списку обов’язкових для всіх – КП «Київреклама», Головне управління містобудування й архітектури, Головне управління реклами при КМДА, Департамент міського благоустрою.
Крім того, в окремих випадках доведеться узгоджувати свої дії з:
Надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами – компетенція Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської держадміністрації (затверджено рішенням від 05.02.2019 № 207). Процедура передбачає підготовку пакета документів, які подаються до Центру надання адміністративних послуг. Сюди входять:
Як правило, процес оформлення дозволу на рекламу триває 10 робочих днів. Подати документи та отримати результат можна лише особисто. У випадку відмови у видачі дозволу заявник отримує вмотивовану письмову відповідь. Підставами для відмови можуть бути:
Хочете уникнути бюрократичної «лихоманки» і бути впевненими у позитивному рішенні? Варто звернутися до професіоналів!