Монтаж, демонтаж вивіски: як не нажити головного болю? - MCA Group
Монтаж, демонтаж вивіски: як не нажити головного болю?
12 Червня, 2020
Эстетические и юридические правила размещения вывески на фасаде - MCA Group
Естетичні та юридичні правила розміщення вивіски на фасаді
1 Липня, 2020

Який порядок
отримання дозволів
на рекламу в Києві?


Реклама здатна творити дива – це факт. Звичайно ж, мова йде про якісні проєкти, створені професіоналами та, що дуже важливо, на законних підставах. Отримання дозволу на зовнішню рекламу передбачає «спілкування» з різними інстанціями. Як це відбувається і до чого слід бути готовими?

Бути чи не бути?

Перше питання, від якого залежатимуть подальші дії, – у тому, чи потрібен взагалі дозвіл.

  • Ні, якщо планується монтаж інформаційної таблички до 1 кв.м, яка містить дані про найменування, режим роботи.
  • Однозначно так, коли справа стосується зовнішньої реклами. Вона встановлюється відповідно до затверджених правил монтажу, включаючи розмір конструкції, відстань від проїжджої частини, вимоги до техніки безпеки.

Для тих, хто має справу з цим уперше, розібратися в нюансах нелегко. Хоча й досвідчені підприємці нерідко губляться в лабіринтах вимог, які регулярно поповнюються новими пунктами.

Якщо не дотримуватися або ігнорувати правила, рано чи пізно доведеться мати справу із Законом: при наявності грубих порушень, в першу чергу, без дозволу, зовнішню рекламу буде демонтовано. Отже, не варто сподіватися на «а раптом» – краще узаконити конструкцію і спати спокійно.

Куди звертатись?

Усі норми та порядок отримання дозволу на монтаж рекламної конструкції прописано в нормативно-правових актах, серед яких – Закон України «Про рекламу» та Постанова Кабінету міністрів України «Про затвердження типових правил розміщення зовнішньої реклами».

Зверніть увагу на те, що для Києва актуальний важливий документ на підставі рішення Київської міської ради «Про затвердження Правил розміщення рекламних засобів у місті Києві» (№ 223/2445 від 20 квітня 2017 року). Особливо уважно прочитайте закріплену в додатках інформацію, яка стосується зонування розміщення рекламних засобів та їх класифікації.

А тепер власне про те, які виконавчі органи беруть участь в процесі узгодження зовнішньої реклами. В списку обов’язкових для всіх – КП «Київреклама», Головне управління містобудування й архітектури, Головне управління реклами при КМДА, Департамент міського благоустрою.

Крім того, в окремих випадках доведеться узгоджувати свої дії з:

  • Головним управлінням охорони культурної спадщини (стосується реклами, монтаж якої планується на пам’ятках національного або місцевого значення);
  • Державтоінспекцією – для узгодження правомірності розташування реклами в межах доріг;
  • власниками об’єкта чи території, де буде розміщено конструкцію.

Як діяти?

Надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами – компетенція Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської держадміністрації (затверджено рішенням від 05.02.2019 № 207). Процедура передбачає підготовку пакета документів, які подаються до Центру надання адміністративних послуг. Сюди входять:

  • кольорове фото, за яким можна визначити прив’язку до місця розміщення зовнішньої реклами, та його комп’ютерний макет;
  • власне ескіз РЗ;
  • конструктивні рішення з підписами та печаткою розробника форматом А4 – у 2 примірниках;
  • копія кваліфікаційного сертифіката або ліцензії розробника, завірена належним чином;
  • копія довідки з Єдиного держреєстру організацій, підприємств та установ.

Скільки чекати та чи можуть відмовити?

Як правило, процес оформлення дозволу на рекламу триває 10 робочих днів. Подати документи та отримати результат можна лише особисто. У випадку відмови у видачі дозволу заявник отримує вмотивовану письмову відповідь. Підставами для відмови можуть бути:

  • Неповний пакет документів. Пам’ятайте, що його вміст буде залежати від місця монтажу РЗ, статусу будівлю та інших факторів.
  • Виявлення в поданих документах недостовірної інформації. Цього не може бути навіть «помилково».
  • Негативний висновок, складений за результатами обстежень, експертиз, технічних та наукових оцінок.

Хочете уникнути бюрократичної «лихоманки» і бути впевненими у позитивному рішенні? Варто звернутися до професіоналів!